Doručení
Jak dlouho trvá zhotovení mé objednávky?
Na Shirttuning se objednávky standardně doručují do pěti (5) pracovních dní, přičemž 48 hodin trvá samotná výroba produktu. Produkt se začne vyrábět až po úhradě Vaší objednávky.
Poté je objednávka předána GLS, DPD nebo do Zásilkovny, anebo kurýrovi České pošty. Zásilka bude následně doručena cca během (1) jednoho pracovního dne, maximálně 2 prac. dnů.
Většina dopravců nám slíbila doručení do druhého pracovního dne po odeslání objednávky, ale tento časový rámec není zaručen. U České pošty může doručení trvat 1-3 pracovní dny.
UPOZORNĚNÍ: V průběhu sezony, jako je léto nebo Vánoce, může výroba a doručení trvat déle. V případě, že potřebujete svou objednávku vyrobit a doručit rychleji, raději nás kontaktujte na email: info@shirttuning.cz.
DOPORUČENÍ: Nenechávejte zbytečně Vaši objednávku na poslední chvíli a objednejte si raději produkty v předstihu. Děkujeme
Kolik stojí poštovné?
Při dodání Vaší objednávky v rámci České republiky je účtováno poštovné ve výši od 70 Kč. Na velikosti a hmotnosti objednávky nezáleží, cena zůstává stejná.
Nabízíme tyto přepravní společnosti:GLS, kde je cena dopravy 89 Kč
Zásilkovna, kde je cena přepravy 69 Kč
Česká pošta, kde je cena dopravy 135 Kč
DPD, kde je cena dopravy 139 Kč
Jak mohu sledovat stav mojí objednávky?
Stav Vaší objednávky si můžete kdykoliv ověřit ve Vašem kontě, pod položkou „moje objednávky“. O vyhotovení a doručení objednávky Vám zašleme automatický email, ve kterém najdete číslo Vaší objednávky. Dále Vám zašleme odkaz na možnost sledování Vaší zásilky a také kontakt na přepravní společnost. V den doručení zásilky společnost GLS, DPD, Zásilkovna i Česká pošta pošle SMS na Váš mobilní telefon.
Je možné expres dodání zboží?
V současnosti tuto službu nenabízíme
Je možné dodat zásilku v přesně stanovený termín?
Ano, zásilku je možné dodat i ve stanovený termín. Minimální délka dodání zásilky je však do 5 pracovních dnů (od objednání až po úhradu Vaší objednávky). Pozdržení dodání – po dohodě s Vámi umíme také zásilku pozdržet a následně 5 dní před stanoveným termínem zařadíme objednávku do výroby, aby byla dodána ve Vámi požadovaný termín
Doručujete objednávky i do jiných zemí?
Momentálně nabízíme doručení v rámci České republiky. Pokud potřebujete doručit zboží do jiných zemí, můžete si vytvořit objednávku na jedné z našich dalších web stránek, nabízíme .sk, .nl, .de, .at, .it atd., odkud je pak možné doručit zboží do dané země.
Můžu si zboží vyzvednout v kamenném obchodě?
V případě potřeby vyzvednutí objednávky osobně, jsme zařadili do nabídky Zásilkovnu. Vaši objednávku si můžete nechat doručit do výdejního místa a potom si ji dle potřeby vyzvednout do 7 dní. Bohužel, v kamenném obchodě zboží objednat / vyzvednout nelze. Objednávky přijímáme pouze on-line. Jsme online obchod. A v současné době ještě nenabízíme osobní odběr v naší výrobě. Po dohodě by však tato možnost mohla být výjimečně k dispozici.
Jaká přepravní společnosti doručí mou zásilku?
Vaši zásilku doručí kurýrní společnost GLS, DPD, Zásilkovna nebo Česká pošta.
Výhody GLS
SLEDOVÁNÍ BALÍKA - Sledujte svou zásilku kdykoliv on-line → musíte jen jednoduše zadat číslo jedné nebo aj více zásilek.
FLEXI DELIVERY SERVICE - Můžete ovlivnit doručení balíka výběrem z více možností doručení přes GLS Delivery Manager. Pokud si žádnou možnost nevyberete, GLS vykoná automaticky další pokus o doručení na původní zadanou adresu. Stačí znát číslo zásilky a heslo, které dostanete prostřednictvím informačního emailu GLS.
Možnosti změny v Delivery Manager:
• Doručení na stejnou adresu k určitému datu
• Doručení na novou adresu
• Doručení v čase po pracovní době mezi 17.00 a 20.00 (možné jen ve městech s depem GLS)
• Doručení na prodejní místo GLS ParcelShop
• Doručení do Balíkomatu
• Vyzvednutí v depe GLS
• Odmítnutí přijetí zásilky
PLATBA KARTOU NA DOBÍRKU – Úhradu za vaši objednávku vykonáte přímo při převzetí balíčku od kurýra. Platba může být vykonána v hotovosti, stejně tak kreditní nebo debetní kartou.
Plná informovanost o stave Vaší zásilky, pomocí emailu či SMS notifikace, nejen v den doručení, ale již ode dne přípravy vaší zásilky na odeslání až po přesný den a orientační čas doručení.
Výhody Zásilkovny
VELKÝ VÝBĚR VÝDEJNÍCH MÍST – 1 569 v České Republice
SLEDOVÁNÍ ZÁSILKY – Vždy víte, kde váš balíček je. Na možnost vyzvednutí vás Zásilkovna upozorní bezplatnou SMS.
VYZVEDNUTÍ ZÁSILKY - Proč ukazovat občanku, když k vyzvednutí potřebujete heslo ze SMS? Pro balíček si pošlete kohokoli, komu věříte.
PRODLOUŽENÁ LHŮTA NA VYZVEDNUTÍ – stačí jedna SMS a lhůta bude prodloužena až o 21 dní.
PLATBA KARTOU NA DOBÍRKU - Úhradu za Vaši objednávku vykonáte přímo při převzetí balíčku na výdejním místě. Platba může být vykonána v hotovosti, stejně jako kreditní nebo debetní kartou.
Výhody České pošty
SLEDOVÁNÍ ZÁSILKY - možnost sledování zásilky online
EMAIL A SMS NOTIFIKACE – Prostřednictvím emailu Vás Česká pošta bude informovat o stavu Vaši zásilky, v den doručení dostanete SMS zprávu s informací o čase doručení s telefonním číslem na kurýra.
VÝBĚR VÝDEJNÍCH MÍST - díky všem pobočkám České pošty je možné nechat vaší zásilku, po domluvě s kurýrem, na některé poště blízko vašeho bydliště.
SLEDOVÁNÍ BALÍKA - Sledujte svou zásilku kdykoliv on-line → musíte jen jednoduše zadat číslo jedné nebo aj více zásilek.
EMAIL A SMS NOTIFIKACE - Prostřednictvím emailu Vás DPD bude informovat o stavu Vaši zásilky, v den doručení dostanete SMS zprávu s informací o čase doručení, téměř na hodinu přesně spolu s telefonním číslem na kurýra.
ZMĚNA TERMÍNU I MÍSTA DORUČENÍ - Odkaz na jakékoliv úpravy doručení konkrétního balíku obdržíte vždy v rámci procesu doručování e-mailem a/nebo SMS. Termín nebo místo doručení například na jedno z výdejních míst Pickup nebo samoobslužných Pickup Boxů si změníte v aplikaci myDPD.
PLATBA KARTOU NA DOBÍRKU - Úhradu za Vaši objednávku vykonáte přímo při převzetí balíčku na výdejním místě nebo u kurýra. Platba může být vykonána v hotovosti, stejně jako kreditní nebo debetní kartou.